Faq

On estem?

Al Passeig Comerç, núm 4 en Sabadell (Barcelona)

Quins són els mètodes de pagament?

Per transferència bancària.

Com s'envien els treballs

S’envíen vía Protransfer. La nostra aplicació online.

Els preus que apareixen inclouen IVA?

Los precios que apareixen a la tarifa no inclouen IVA. S’ha d’afegir el 21% al preu de tarifa.

Quant em costarà l'enviament?

L’enviament per a treballs que superin els 125€ és gratuït. Per a comandes d’import inferior a 125€ els ports són 5,50€ (condicions per a península i Balears, per a enviaments a Canàries consulteu ports)

Es fa descompte per a àlbums de mostra?

Els àlbums de mostra tenen un descompte del 10%. Es lliuraran amb la primera pàgina marcada amb la paraula “mostra”.

Com accedeixo als preus?

Per consultar els preus faci ús de la nostra tarifa.

En quin perfil haig d'enviar els treballs?

En l’apartat qualitat d’imatge trobaràs totes les característiques amb les quals s’han d’enviar les imatges per a que s’imprimeixin de la forma més fidel possible al que la teva veus en pantalla.

Es modificarà el color o densitat del meu treball?

Nosaltres no modifiquem els treballs dels nostres clients tret que ells ens ho demanin.

Com és el termini de lliurament dels treballs?

Per als àlbums el termini és de 10 dies laborables. Per a còpies i treballs en impressió digital de 2 a 3 dies laborables.

Teniu algun catàleg que pugui mostrar als meus clients?

Sempre mirem de penjar dues versions dels catàlegs, una amb preus i una altra sense preus perquè pugueu mostrar el catàleg als vostres clients sense problema.

Què haig de fer si no rebo la meva comanda?
Si passat el termini de lliurament indicat encara no has rebut el teu treball, posa’t en contacte amb nosaltres digital@labcolor.es
Què haig de fer si rebo la meva comanda danyada?

Has d’avisar-nos abans de 48 hores una vegada rebuda la comanda, conservar la caixa en la qual vas rebre el producte i ho solucionarem quant abans.

Puc modificar o anul·lar la meva comanda una vegada ja enviada?

Sí, sempre que no s’hagi procedit ja a la seva impressió o elaboració.

Com puc canviar les meves dades de client?

En aquest cas has d’enviar-nos un email detallant els canvis que sol·licites i quan estiguin realitzats t’avisaríem. Si és un canvi que afecta a un treball ja en realització, per favor, crida’ns per assegurar-nos que el canvi es realitza al moment.

S'envia a l'estranger?

Realitzem enviaments a Espanya i França.

Tenen garantia els vostres productes?

Sí, tenen garantia vitalícia sempre que siguin manipulats i conservats d’acord amb les regles descrites anteriorment.

Puc recollir la meva comanda personalment?

Sí, en el procés de pagament hi ha una opció que és recollida en tenda, pots passar pel nostre local a recollir el treball si ho prefereixes.